FANDOM

Image It Up
Brabb Image It Up.jpg
Polski tytuł: Cenny obraz
Sezon: 1
Kod produkcji: 108-109
Numer odcinka: 9-10
Napisany przez: DemonRippera
Poprzedni: Roll It Up
Następny: Equipment It Up
Data premiery w USA: 26 lipca 2008
Data premiery w Polsce: 4 października 2008

Image It Up (stara nazwa: Brabb Image It Up) - dziewiąty i dziesiąty fanowski odcinek pierwszego sezonu serialu Taniec rządzi.

PiosenkiEdytuj

OpisEdytuj

Część 1Edytuj

Na aukcję dostaje się popularny obraz "Zombie" Brabba Sturgeona, który chcą kupić CeCe i Rocky, ale powstaje problem - obraz kosztuje 10 000$. Rocky i CeCe chcą zarobić na obraz, więc postanowili pracować chwilowo w Crusty's. Ty, Adam i Deuce postanawiają pomóc Rocky i CeCe. Tymczasem Flynn z Henrym ćwiczą jazdę na rolkach. Tymczasem Gunther i Tinka także chcą kupić Obraz Brabba Sturgeona, więc u wujka pracują i zarabiają. Wieczorem Rocky i CeCe zarobili pieniądze, ale gdy idą kupić to dowiadują się, że Gunther i Tinka ukradli Obraz.

Część 2Edytuj

Asystent wzywał właśnie policję, żeby złapała ich, ale Rocky i CeCe przerwali mu i powiedziały, że same złapią ich. Ty, Adam i Deuce rozsyłają zdjęcia, czy ich widzieli. Zadzwonił jeden koleś z New Jersey, że widział uciekających ich na przystanku. Ty, Adam i Deuce powiadomili Rocky i CeCe i od razu ruszyły do akcji. Tymczasem Flynn wpadł do krzaków podczas jazdy na rolkach, a Henry wjechał do szklarni. Przyszedł Brabb Sturgeon i chce pozwać tych co ukradli obraz. Rocky i CeCe złapały ich i poddali do rąk Brabba ich. Więc za ukradnięcie obrazu Gunther i Tinka musieli zapłacić aż 20 000$, albo rozłożyć to na raty.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwszy odcinek, w którym występuje Henry Dillon.
  • Jest to pierwszy podwójny odcinek.
  • Dawna nazwa tego odcinka to "Brabb Image It Up".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki